9 Mart 2009 Pazartesi

Otobüste Kızın Başından Geçenler...

Sabahleyin işe çok geç kaldım. Dolmuşlar aşırı doluydu ve artık yolcu almıyorlardı. Bulunduğum yer ise son durağa epey uzaktı. Otobüs durağına yürüdüm ve otobüsle işe gitmeye karar verdim. Hınca hınç dolu otobüse binmekten başka çarem yoktu. Bindim oturacak yeri bırakın ayakta nefes almakta zorluk çekebileceğiniz bir ortam vardı. Hemen arkamda gencecik oldukça yakışıklı bir çocuk sürtünüp duruyor. bundan inanılmaz haz duydum. O bana yaslandıkça ben kendimi ona doğru itiyordum. Çok sert ve kalın penisini götümde hissediyordum. Arkamı dönmeme imkan yoktu. yüzümü ona dönüp gögüslerimi sürtmek istiyordum ama bir türlü yerimden kıpırdayamıyordum. bana sürtündükçe kendimden geçiyor ve çocuğu yatakta arzulamaya başlıyordum. Artık inmem gerekiyordu ama ne yapıp edip o çocukla tanışmalıydım. Bunu nasıl gerçekleştirebileceğimi bilmiyor... Artık ben yavaşça çıkış kapısına doğru ilerledikçe arkamda olduğunu ve onunda ineceğini anladım ve biran olsun rahatladım. Tanışabilecektik belki ama çok çekingendim. Birşey söyleyemezdim. Otobüsten ikimizde indik ve yürümeye başladım. Yanıma geldi çok hoş birisi olduğumu benimle tanışmak istediğini söyledi. Kabul ettim. Bana bir kafede oturup birşeyler içebilirmiyiz dedi ama işe çok geç kalmıştım ve bu teklifini reddetmek zorunda kaldım. Telefon numaramı istedi ve verdim. Bende onunkini aldım. Gün boyunca mesajlaştık. Ve akşam iş çıkışı beni evine davet etti. Bu isteğini kabul etmeliydim. çünkü inanılmaz bir insandı ve çok sıcak kanlı yaklaşımı vardı. işten çıktım buluştuk ve evine doğru gidiyorduk. Yalnız yaşıyormuş sonradan öğrendim. ve çok hoş bir evi vardı. Kendisi gibi. Ve ben hemen eve telefon açtım. Arkadaşlarla buluşacağımı ve geç geleceğimi söyledim. 6 da işten çıktım. 6:30 da onlardaydık ve 10 a kadar onlarda yapmadığımız yaşamadığımız şey kalmadı. Gerçekten bana ömrümde tatmadığım şeyleri tattırdı. İnanılmaz bir insan şimdi evlendi ve beni unuttu bana yaşattıklarından dolayı ona teşekkür ediyorum...

11 yorum:

  1. SLM ISMIM ISKENDER...05374667155...NUMARAM ONCELIKLE YAKISIKLI SAMPATIK BIRIYIM ISTANBULDAYIM AZGIN VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM CUNKU BENDE AZGINIM YILLARDIR YARAKSIZIM DIYORSAN YADA ESINIZ SEVGILINIZ YARIDA BIRAKIP SIKEMIYORSA AMINIZIN ATESINI ALIRIM DOYA DOYA YARAK YEMENIN ZEVKINI ALIN SAATLECE KOCAMAN YARAK YEMENIN TADINI ALIN INLEYE INLEYE HADI ARAYIN O TADI SIZE VEREYIM GAYLAR ARAMASIN ILGILENMIYORUM BOSUNA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. slm ben kenan tanışmak isteyen olgun bayanlar arasın 05078421347

    YanıtlaSil
  3. Telde boşalmak yada gizlilik içinde ist.içi görüşmek isteyen bebekler arayın 0537 705 20 20

    YanıtlaSil
  4. adim serkan 28 yasindayim izmit ve istanbuldan bayanlar yalniz yasiyorum cagri atin arayayim konuşulim ewde yatak hazir durustluk önemli 0532 053 82 65

    YanıtlaSil
  5. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. Merhaba azgin bayanlar ùzele acik 05340632921

    YanıtlaSil